Sunday, December 26, 2010

2 Days,5 Hours,1 Minute 32 Seconds,158 Seconds

SALAM penonton sekalian....
Adakah anda paham dengan tajok post nih???

Ok para penonton sye akan terangkan:

::2 Days::
Nape 2 days???
Sbb:
Sabtu dan Ahad = Due hari
Selame due arituh aku kat kampung...
dan ari pertame aku da pgi Felda Keratong,Pahang
Mengape aku pgi situ???
Sebab pakcik aku bertunang so kene r pi ikot pgi PAHANG skali
Ape2 pon...tahniah pakcik sbb da bertunang!!!

and ari ke2 adalah kali pertame aku kuar rumah siot!!!

::5 Hours::
Sbb aku dapat lepak2
Hari = Ahad
Tempat:BP Mall
Lepak ngan:Kawan2 ofcoz,Syahir,Izzat,Ameer,Faiz(Sedare Syahir)
Ape kiteorang wat??
Maen arked(tanggungan aku >.<),,Tgok TRON:LEGACY 3D lak tuh
Pas2 makan2....

::1 Minute 32 Seconds::
Alhamdulillah...
Selesai suda
Aku call dye:
Smpai terkantoi ngan pakcikkuh haha...
Minx maaf and memacam and dye x marah lgi da
Awk thanx...
Saye janji pasni x wat lagi... =>

::158 Seconds::
Aku call lgi
Kate aku rindu uhuhu
call smbil maen2 kucing kat kampung
tanye memacam dri ape yg dye wat smpai...(rahsie)
Bahagie rase bile call awk hehe..BTOL! =D
Rase nak call lgik hehe...
Sori mase kol 2 x angkt da lene dibuai mimpi

Sekian...Wasalam =)

3 comments: