Monday, December 6, 2010

Azam baru di Maal Hijrah

Assalamualaikum...
Post kali ni adalah tentang azam maal hijrah aku

Yg pertame:Nk blajo rajin2 Insya-Allah
Yg kedua :Nak kurangkan FACEBOOKING memang da kurangkan da pon
Yg ketiga :Rajin update insya-allah
Yg keempat:Kurangkn makan hohohoho
Yg kelime :Dpt result yg gempak2
Yg keenam :Nak sentiase brpgang pde prinsip Penuhi hidupan ngn kegembiraan bkn kesedihan & Tidak kisah ape yg orunk kate kat aku pegi mampos same dorunk yg benci aku or x suke kat aku... prinsip ke tuh??? arh layan jek
Yg ketujuh:Nk buat parentz happy hahaha

Sekian sahaje harap2 azam aku trcapai
Ya Allah bantulah hambamu ini.....amin

Salam Maal Hijrah kepade umat islam semua!!!

2 comments:

  1. igt, byk dlm kalangan kita sekarang mahu berjaya dlm pelajaran disebabkan mahu menjadi org yg bjaya seperti jurutera,doktor dsb.. mahu dpt SPC,scholarship.. tapi malang, kita sudah lupa tujuan kita hanyalah lillahi ta'ala..perkara paling mudah diungkapkan di bibir, tp hakikatnya mungkin sampai ke hujung nyawa kita takkan dapat lillahi ta'ala itu. berdoalah kpd Ilahi, agar kita terhindar drp fitnah Dajal yg merosakkan hati n fikiran kita

    ReplyDelete
  2. ya allah jauhkan aku dri dajal
    amin

    ReplyDelete