Wednesday, December 22, 2010

Posto2!!!

Assalamualaikum bloggerz sekalian
Post kali ni adalah macm2

1st of all:
Arituh Syahir msg aku...
Menanyekan:Khai kau da dpt kertas wang caruman lom??
Jawapan aku:Blom

Tpi selepas itu aku pgi cek letter box....
dan trnampak sbuah sampul surat dri maktab
Aku masuk umah then bukak....
Contentnye sgt mengejutkan aku...
And mmbuatkan aku kate what??!!!!
Wang caruman naik 60 inggit wuyooo 2x gande

dan lpas itu aku msg si Syahir kate bru cek letter box
dye juge trkjut hoho
ape nk jadik asik naik jek yuran x turon2 ke???
huhu xpela my last year kan so who cares
klau aku bjaye SPM ti msti r sbb Maktab un berjase sket kan2

Ape lagi tahun dpan SPM KHAI jgn lupe
Usahe lbih!!!
Jom RAKAN2!! Kite usahe dan berjaye same2!!

P/S: To someone...I really CARE about:
Sye x brmaksud nak sakitkan hati awak minta maaf
Cume saye mase tuh ade changing mood,,, pikir negatif sgt2
Awk da rase sye da x sggup tggu awk??
Hah klau tu betol...Sye x trjenguk henset nunggu msg dri awk
Hari2 mengarap nk ade msg dri awk
Tu awk kate x sanggup????????????
Sye btol2 SANGGUP,,, awk kene pecaye btol2


SEKIAN...keliru ngan diri

2 comments: