Saturday, June 25, 2011

Nafas Baru

Hai ALL...
Da lame aku x mengepost
Ha aku ngah mengepost la nih
HAHAHAHA......
Blog ni pon berwajah bru SIKIT jela
Tpi tetap bru kan2??
Hurmmm nk ckp pasal ape eak??

1st of all nmpk x kat tepi tu
Ade gambo org kan
Dye tlah MENCURI!!!!!!!!
Tpi mencuri style baiklah...klau korunk bce tajuknye korung fahamlah hahaha
BTW aku ade mase post ni un sbb MAKTAB aku kasik cuti SUPER
Bgi korunk yg xtau SUPER


SUPER = Ialah sesuatu acara dimana seluruh MRSM(zon wakil zon) di seluruh negara MALAYSIA yg tercinta berentap sesame Maktab wakil maktab zon laen dlm sukan contoh:Bolasepak,Bola Jaring,Tennis dan laen2....Acare ini brlangsung selame 5 hari....


Ha!!! Dri situ aku dpt cuti lima hari...tpi maktab murah hati nak kasik tujoh so cutila tujoh hari hahaha...SO lets ENJOY!!!! hahahaha...

THE END...tggu post laen yee

No comments:

Post a Comment