Wednesday, December 15, 2010

Call of the day..

Assalamualaikum
Post kali ni adalh tentang due ari yg aku rsekan amt penat
gile jalan2 slame due arituh pehh pnat siot aku..
bukannye ape mak ayah aku da dpt gaji so berjalan2
bli-blah barangan2 skolah tok adik aku...
aku msti r x trkcuali
hehe dpt beg CONVERSE tu hahahaha happy
Thanx mak dan abah!!!

Da penat berjalan kene gi tusyen plak pehh
mane x pnat bro!!!
smpai trtido melepas MALAYSIA VS VIETNAM
Malaysia menang plak tuh 2-0 bangge siot hahaha....

Apela aku niyh msg dye suroh kol ckp rindu r suare dye itu r ini r tpi trtydo pehhh
kan mungkir janji tuh namenye berdose suda~
Klau dye nak call xpe gak ini aku suro hahaha ape da....
Due kali brlaku
SO SO SO SORRY......trtido r awk, pnat sgt.

Pas2 dye call pepagi aku tanye nape call pagi2??
haha dye jawb pe tah
walaupun sekejap tpi bes hehe...
call lgi bole x?? hehehe promise pasni x trtydo lgik

No comments:

Post a Comment